X YOU

Godmorgon!
 
Åter en dag med denna förkylning. Att den inte ger sig!
Har sovit riktigt dåligt inatt, vaknat av det minsta lilla ljudet och haft svårt att somna om. Så kl 9 fick det bli nog. Tog täcket och la mig i soffan istället och titta på nyhetsmorgon. Nu rullar efter tio med Malou Von Sivers.
Döm mig inte nu, men jösses vad jag har börjat gilla detta program!
Idag handlar det om en kille som föddes som tjej. Jätte intressant!
 
Annars så blir det knapra alvedon, bafucine och ta nässpray X antal gånger.
Ha det fint!
 

Bild på kryssningen! Vilka roliga vänner jag har ;D haha

Kommentarer
Postat av: bitte

Imorgon avslutas tävlingen hos mig om att vinna en vit Iphone 5

http://bittek.blogg.se/2013/february/vinn-ipone-5.html


Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0