TAKEN OVER

Jag är i princip frisk! Jippeeeeee!!!
 
Dagen har ändå blivit ganska lugn. Nu på kvällen har jag varit på ishallen och tittat på Hofors-Valbo.
No comments till den matchen.
 
Imon är det dagen då vi firar startskottet!!!
Egentligen en dag sen då det är 100 (!!! MADDAFACKKKAA !!!) idag till studenten.
Men jag ser fram emot det så himla mycket!
Klä upp mig snyggt, fixa håret, lägga en schysst make, klackar, middag med gulliga klasskompisar på österns pärla, föreferre och sedan All Star hela kvällen!! Såååå taggad!!!
 
Nu måste jag stänga ner spotify och även datorn. Att lyssna på party låtar innan man ska sova är ju inget att rekomendera. Äntligen ska jag få träffa mina hönor imon. Har saknat dem så jäkla mycket!
 
puss puss!
 
Jag och tette i höstas. En av dem sista utomhus fikorna. Snart är vi där igen!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0