LIVE WHILE WE'RE YOUNG

Pang började denna måndag med en smoothie. Har faktiskt gjort det varenda morgon i flera dagar nu och det är verkligen någonting som man kan stoppa i sig kl 05.30.
Sedan tog jag bussen in till Gävle och pallra mig iväg till högskolan.
Där hängde vi på bibblan hela dagen. Riktigt coolt ställe om jag själv får säga det.
Efter en föreläsning och påbörjan på en uppsatts så gick jag och Johanna ner till stan och luncha. Skönt att få ventilera lite tankar och så med henne. Det är inte bara jag som har en hjärna som kokar att tankar så det är skönt att bolla lite. Det är nog en stor fördel jag har med dem jag umgås med från min klass.
Vi bollar tankar och det är skönt att få höra saker från andra perspektiv.
 
En liten minishopping och en smoothie med Axel så tog jag tåget hem.
OCH vad möttes jag av? Twilight del ll!!!
Nog fatt jag såg den på bion, men den är bara så bra. Perfekta slutet öven så twilight sagan.
Jösses vilken tönt jag låter som....
 
En kopp thé och plugg är det som gäller nu fram till top model början.
Mitt favorit program!
 
På tal om modell så fick jag ett litet konstigt erbjudande igår. Men ska suga på karamellen för er om jag ska berätta. Vi får se!
 
puss o kram
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0