GILIAP

Tjillivippen!
 
Måndags ångesten börjar krypa sig fram nu sådär lagomt. Vill inte att helgen ska ta slut. Måndag är ju lätt tröttaste och tråkigaste dagen i veckan, utan tvekan!
 
Ville bara in och säga ett hej. Har en såndär söndag då jag måste sitta vid datorn och plugga. Riktigt tråkigt. Men ska verkligen plugga hur mycket som helst den kommande veckan och sedan ta mig ett fint påsklov. Mitt allra sista lov!!
Har så mycket roligt framför mig detta lov. Tyvärr blir det inge utomlands som det ser ut nu. Dumma flybolag att gå ut i strejk...
 
Förövrigt så är jag riktigt sugen att pröva på sthlms uteliv. Gävle ligger ju verkligen på botten när det gäller de. Sliskiga drinkar, otrevligt folk och varje gång ser ut som den andra. Jag och Therese prata om det nu i veckan. Jösses så kul vi hade i lördags, innan vi gick in på krogen. Så är det ALLTID!
 

Gårdagen så hade jag en väldigt fartfylld dag. Började med att sova ut, så välbehövligt! Sedan drog jag iväg till gymmet. Körde armar och mage. Sedan böt jag om och badade med Villiam 2 år och Isak 7 år. Mor och far var även med, mys.
Sedan så övningkörde jag på kvällen. Har blivit ett rejält upphåll med det nu. Måste seriöst ta det där jäkla kortet. Har bestämt mig att på onsdag då ska jag banne mig köra till träningen. En sträcka på cirkus 45 min. Hjälp.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: stina

isak blir ju 9 i höst iallafall!! hihi!!

2013-03-29 @ 20:20:12

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0