11 Frågor

11 Frågor

1. Om du skulle byta stad att bo i, var skulle du flytta?
En del av mig vill bo ute i sthlms skärgård och ha ett riktigt båtliv medans en del av mig vill bo i LA i fina Beverly Hills. Kanske kommer jag uppleva båda!
2. Vad är det läskigaste du vet?
Att vara ensam.
3.Varför är du grym?
För att jag går emot strömmen och gör sånt jag tycker om:)
4. Vad är alltid snyggt även då modet förändras?
Skinnjacka och jeans, säkra kort!
5. Har du en kvinnlig förebild?
Nja, men på golf sidan Annika Sörenstam
6. Om du fick göra om en dag i ditt liv, vilken väljer du och varför?
Det finns dagar jag vill uppleva, förändra och önskat att jag hade valt annorlunda. Men lever hellre i nuet och undviker det förflutna.
7. Vad är din största materiella önskan?
Ett hus vid stranden
8. Har du stökigt hemma?
Nej, men min garderob skulle verkligen behövas rensas då den är proppfull!
9. Vart vill du resa?
Skulle vilja åka ner till Afrika på safari och kika hur andra människor lever.
10. Vatten, vin eller mjölk?
Mjölk!
11. Vilken tv-serie kan du tänka dig att se om. Twin peaks, Robinson säsong ett eller Beverly Hills?
Måste nog bli Robinson då jag tycker om äventyr och kommer inte ihåg som mycket från säsong 1 :)

Frågor från Colorelle


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0